Conditii de livrare a produselor
Orice comanda plasata prin intermediul site-ului www.mall-kids.ro are valuare contractuala insotita de confirmarea de comanda.
Modificare sau anulare comanda :
Orice comanda poate fi modificata sau anulata din contul tau de client sau apeland la numarul de telefon : 0720.241.458
Livrare
Produsele sunt livrate prin furnizori de servicii curierat rapid.
La plasarea comenzii , dupa ce au fost completate datele cu privire la adresa de livrare , costul transportului va fi automat afisat inainte de finalizarea tranzactiei.
Transportul este gratuit pentru comezi mai mari sau egale cu 350 lei.
Pentru localitatile in proximitatea sediilor de curierat, costul transportului este 19 lei.
Pentru localitati in afara retelei de curierat (vezi aici lista localitati extracharge ), livrarea se face contra unei taxe suplimentare de 0 lei pentru zonele 1.1 și 2 din lista de mai sus, indiferent de categoria din care face parte produsul.
Exemplu calcul taxa transport pentru localitatile aflate la peste 10 km de sediul firmei de curierat:
Taxa suplimentara de transport pentru localitati indepartate este de 0 lei
- Valoare comanda pana la 350 lei : 19 lei Taxa transport + 0 lei taxa suplimentara localitate aflata in afara retelei de curierat = 19lei
- Valoare comanda 350 lei sau mai mare de 350 lei = 0 lei Taxa transport + 0 lei taxa suplimentara localitate aflata in afara retelei de curierat = 0 lei adica GRATUIT
Livrarea produselor se face prin curierat rapid. Nu se fac livrari Sambata si Duminica
- Clientul suporta cheltuielile legate de transport si vor fi specificate atat in procesul de plasare al comenzii, cat si dupa finalizarea acesteia. Livrarea se va realiza in intervalul 24-48 de ore de la confirmarea comenzii exceptand zilele de duminica, precum si sarbatorile legale.
- Livrarea se efectueaza in interval de 1-2 zile lucratoare in perioadele cu volum scazut de comenzi si in conditii de disponibilitate a produselor. Termenul se poate prelungi pana la 30 de zile conform prevederilor legale de livrare a comenzilor plasate online.
- Clientul are responsabilitatea de a verifica la primirea coletului integritatea produsului si in maxim 48 ore de la primire are obligativitatea de a notifica in scris S.C. OGMIOS S.R.L.printr-un email insotit de poze demonstrative ale defectiunilor survenite.
- In cazul in care constatati ca pachetul dumneavoastra a sosit avariat sau desigilat va rugam sa-l refuzati, cu mentionarea motivului refuzului pe borderoul de livrare si sa ne contactati in cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.
Pot exista situatii exceptionale, cand produsul comandat nu se mai afla pe stoc in momentul comenzii sau se aduce pe comanda din stocul furnizorului extern. Produsele ce lipsesc momentan din stoc pot fi livrate in termen maxim de 30 de zile in limita stocului disponibil la fabrica.
Pot exista de asemenea exceptii de livrare in termenul standard de livrare de 1-2 zile lucratoare, pentru comenzile achitate prin transfer bancar sau ordin de plata, pentru care tranzactia bancii poate dura in functie de timpul de procesare al fiecarei banci; in aceasta situatie comanda se va procesa doar in momentul in care banii au fost transferati in contul S.C. OGMIOS S.R.L.
Pot exista intarzieri de livrare datorate conditiilor meteo nefavorabile, drumuri impracticabile sau alte cauze ce tin de evolutia vremii.
Factura fiscala va fi trimisa in format electronic (Legea 571/2003) pe adresa de e-mail furnizata, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit.